zondag 9 januari 2011

Vorderingen tapijt en gobelin

Ik ben al goed gevorderd met mijn tapijtje, maar ik was niet zo tevreden met het uitzicht van de rode kleur. Voor deze kleur was met 1 draadje borduren eigenlijk te weinig, je zag de witte stof er doorheen. Mijn poging om het met 2 draadjes te doen was ook niet zo'n succes tot ik probeerde om, in plaats van een half kruisje, een heel kruisje te maken. Dit alleen voor de rode kleur en dat was een schot in de roos. Hier het verschil van voor en na.


 VOOR

NA
Het resultaat was zo goed, dat ik besloot om ook mijn gobelin aan te pakken. Daar komt ook rood in voor, vooral in het rechtse jurkje. Ook dit was een voltreffer, kijk zelf maar eens.

VOOR

NA

6 opmerkingen:

Esther zei

Wow wat een verschil! Echt heel erg mooi geworden!

Ana zei

Impresionante trabajo¡¡¡¡Felicidades¡¡¡

Saskia zei

is idd een stuk mooier zo

Pauline zei

Goed opgelost hoor! Erg mooi geworden, ik vind het heel knap van je

Tania zei

Dat tapijtje ziet er echt prachtig uit! Het lijkt me wel een geduld werkje.

marja's poppenhuis zei

dat ziet er prachtig uit.ik borduur ook graag.
heb mooie dingen bij je gezien
groetjes Marja