woensdag 6 oktober 2010

En toen was er ... licht

Vorig weekend was het poppenhuisbeurs in Antwerpen. Bijna achter de hoek zeg maar. Ik had me er al héél de week op verheugd en buiten mijn vergapen aan al dat moois wilde ik ook eens eindelijk iets met mijn lampjes kunnen doen. En zonder electriciteitsaansluitingen geen licht.
Het eerste geluk was dat ik 2 transformators heb kunnen kopen voor € 3,00 per stuk. Aan een andere stand heb ik dan stekkertjes en een "stekkerdoosje" (of hoe noemen die dingen) gekocht.
Ik heb ook nog een kastje gekocht, 2 kleine lampjes voor het salon en enkele snuisterijtjes.

Bij een vorige beurs heb ik bij Sun (Nalladris) voor mijn dochter dit schattige ferrari'tje besteld. Het hoofdje is een lampje. Eindelijk kon ik dit dan eens thuis uitproberen en aan iedereen laten zien.

1 opmerking:

Esther zei

Erg leuk om te zien wat er allemaal bij komt kijken dit te bouwen.
Ben erg benieuwd naar hoe je alles inbouwt.

Veel plezier met je nieuwe aankopen!

groetjes