vrijdag 30 juli 2010

Verjaardagswap

Deze swap begon in juni en omdat ik de jaarswap al zo leuk vond heb ik me hier ook opgegeven. En wat denk je, ik verjaar op 7 juni, dus was ik al de tweede aan de beurt. We zijn met 18 personen, dus ik kreeg 17 omslagen, die me enkele dagen hebben aangestaard want je opent deze vlopjes pas op je verjaardag.
Wat een pret was dat, stuk voor stuk kwamen er pareltjes uit, zo mooi en leuk gemaakt. Sommige kon ik al onmiddelijk een plaatsje geven, andere worden in wacht gezet. Kijk maar even mee wat ik zoal gekregen heb.


2 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een ontzettend leuke mini-spulletjes zijn dat! Op deze manier wordt je wel lekker verwend zeg! Erg leuk.

Tania zei

Zoooooo leuk kan verjaren zijn! Nog mijn beste wensen en geniet maar van je nieuwe spulletjes!